Tjuvtitt på svart katt

En tjuvtitt på vad jag har hållit på med idag, kanske blir det ett fint kattmönster snart? Jag gillar färgkombinationerna som kommer ifrån den Estländska sockan.

One thought on “Tjuvtitt på svart katt

  1. sanna

    Hej!
    Vilken fin sida 🙂
    Jo jag bara måste säga att varje dag hela sommaren sände jag dig en varm tanke.
    Fanny hade på sig klänningarna dygnet runt. Man fick muta henne för att få tvätta (tur att vi hade så många). Febe var såååå fin i alla bodys och byxor. Och vart vi än kom så hörde man barn och vuxna som kommenterade kläderna. Nu har jag, med många protester, packat ner Fannys klänningar för att lillasyster ska växa ikapp, och jag misstänker att hon kommer klämma på sig dem när de packas upp nästa gång. Febe använder kläderna varje dag och det spelar ingen roll hur många gånger vi tvättar dem de är fortfarande lika fina.
    Så TACK! du förgyller vår vardag på ett alldeles speciellt sätt.

    Kram sanna
    Hälsa!

    Jo! Lycka till med tävlandet 🙂

    Reply

Leave a Reply

